Retur & Garantie
RETUR SI GARANTIE
Conform prevederilor art. 9 din Ordonanta urgenta 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14.
In consecinta, in situatia in care nu sunteti pe deplin multumiti de performantele sau caracteristicile produsului achizitionat in regim online de pe site-ul www.vitilcom.ro, il puteti returna in termen de 14 zile calendaristice, conform regulilor de retur de mai jos:
a- Consumatorul are dreptul de a returna un produs in termen de 14 zile calendaristice fara a fi nevoit sa justifice aceasta decizie;
b- Termenul de 14 zile prevazut la lit. a) de mai sus se calculeaza de la data la care clientul a intrat in posesia fizica a produsului;
c- Inainte de expirarea perioadei de retragere, clientul trebuie sa ne informeze cu privire la decizia sa de retragere din contract.
Clientul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora. De retinut ca dupa preluarea unui retur, vom face o evaluare a starii produsului. In eventualitatea ca produsul returnat prezinta diverse neconformitati (interventii neautorizate, urme de uzura sau de folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice sau electrice, lipsa componente sau accesorii, etc.),vom putea decide, in urma evaluarii acestora, sa diminuam valoarea initiala a produsului. In aceasta situatie, vom rambursa doar suma rezultata in urma evaluarii, pentru a compensa deprecierea suferita de produs.
Clientul suporta costurile directe legate de returnarea produselor. VITIL COM nu dispune de mijloace de transport pentru returnarea produsului. Pentru retur, clientul poate apela la o firma de curierat, contra cost si va transmite produsele la adresa GURA HUMORULUI Str.Stejarului 15.
In cazul in care produsul pe care clientul doreste sa dea retur, a fost pus deja in functiune de catre client, defectiunea sau functionarea necorespunzatoare reclamata de catre client, este necesar a fi evaluata de catre echipele abilitate pentru astfel de evaluari in cadrul VITIL COM. In cazul in care se constata ca defectiunea nu a fost din vina clientului, prin utilizare necorespunzatoare, produsul va fi inlocuit in garantie, dupa evaluare.
e- Obligaţiile care ne revin in cazul retragerii: dupa receptionarea produsului returnat vom rambursa toate sumele pe care le-am primit drept plata din partea clientului, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care am fost informati de decizia de retragere din contract. Vom rambursa aceste sume folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de consumator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care veti fi de acord cu o alta modalitate de plata.
Totodata clientul are posibilitatea sa aleaga un alt produs in loc de rambursarea sumei platite pentru produsul returnat. In cazul inlocuirii produsului cu un altul de o valoare mai mare, clientul va plati diferenta, respectiv daca valoarea produsului returnat este mai mica, va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.
Nu suntem obligati sa rambursam costurile suplimentare în cazul în care clientul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de noi.
Perioada de garantie pentru produsele comercializate este de 2 ani pentru personae fizice si 1 an pentru personae juridice. Garantia se acorda in baza facturii si este obligatorie prezentarea acesteia in original la orice solicitare de interventie in perioada de garantie. Garantia este valabila doar pe teritoriul Romaniei si isi incepe valabilitatea de la data facturarii produsului.
Produsele cumparate sunt insotite de instructiuni de instalare si utilizare care trebuie citite si respectate OBLIGATORIU inainte de instalarea si folosirea produsului.
Garantia se aplica numai asupra defectelor de material sau de executie datorate producatorului. In cadrul termenului de garantie, VANZATORUL, prin intermediul societatilor de service colaboratoare, se obliga sa suporte toate cheltuielile pentru repararea sau inlocuirea echipamentului avariat din cauze acoperite de garantie.